У Херсонському академічному ліцеї відбулося засідання методичної ради на тему «Формувальне оцінювання: оцінювання без знецінювання», під час якої учасники/-ці обговорили головні ідеї та інструменти формувального оцінювання, зосередилися на питаннях підтримки учнів через зворотний зв’язок і визначили напрями вдосконалення оцінювальної практики в закладі.
Заступник директорки Марюхно Віталій представив результати самооцінювання, проведеного в закладі за допомогою платформи Evalued, окресливши ключові сильні сторони та напрями розвитку.
У виступі заступниці директорки ліцею Гончаренко Наталії були висвітлені результати спостереження за уроками, визначені напрями, що потребують удосконалення (парно-групові форми роботи та академічна доброчесність), а також представлено практичні підходи до організації взаємооцінювання в умовах дистанційного навчання із використанням сервісу Classkick.
Мороз Тетяна провела опитування вчительства ліцею на платформах Slido та Learningapps, результати якого підтвердили: педагоги усвідомлюють значення формувального оцінювання та готові вдосконалювати власні підходи до підтримки учнівства.
Прудіус Олена та Головко Наталя подали узагальнений огляд формувального оцінювання, зосередившись на його ключових принципах та значенні для освітнього процесу.
Герінбург Ольга поділилася з колегами своїм досвідом використання таких дієвих інструментів формувального оцінювання, як інтерактивні аркуші та чеклісти, які дозволяють учням/-еницям зорієнтуватися в навчальному матеріалі та провести самооцінювання власних знань та вмінь.
Лебідь Олександра представила педагогічні ситуації для розгляду вчителями різних кафедр з метою практичного опрацювання принципів формувального оцінювання.
Яковлева Валерія провела рефлексію, створену на англомовній платформі “Aha-slide”, що дозволило чітко виділити основні інсайти наради, а також поділилася з колегами скарбничкою порад для сучасного вчительства.
Метлдична нарада подарували учасникам/-цям позитивні враження й відчуття спільного руху вперед, зміцнивши віру в ефективність формувального оцінювання та силу командної взаємодії.









