Екологічне виховання на уроках німецької мови

На початку жовтня учні 9 ІНФ, 10 ІНФ та АНФ та 11 ІНФ класів Херсонського академічного ліцею імені О.В.Мішукова долучились до проєкту від Гете Інституту “Екологічна освіта для сталого розвитку”.
Захід проводиться в рамках діяльності проєкту PASCH: “Школи: партнери майбутнього”.
Учні дізналися, які аспекти включає в себе екологічне виховання. Воно охоплює багато сфер суспільства. Це, окрім суто екологічних моментів, також безпека та мир, подолання бідності, рівні можливості освіти та кар’єрного зросту, інновації в індустрії, побудова великих міст, які не шкодять довкіллю.
На уроках ми розглянули, що може робити кожна людина для захисту навколишнього середовища та розвитку кліматично сприятливих умов життя. На своєму мікрорівні людина може практикувати дуже прості кроки, такі як: використання багаторазового шоперу замість пакетів, власної пляшки для води – замість купування кожного разу нової пластикової. Кожен може розвивати здатність помірного споживання, тобто не купляти нові речі, якщо в них нема необхідності, або їх можна взяти за обміном. Також впливовим є використання екологічних транспортних засобів: потягу замість літака, автобусу замість машини, або найкраще – велосипеду, якщо це можливо. Одним з актуальних пунктів стало екологічне харчування. Приготування їжі вдома замість купування готових продуктів є свідомим екологічним рішенням. І, звичайно, споживання регіональних та сезонних овочів та фруктів, на транспортування та вирощення яких не потрібно багато ресурсів.
Одна людина для забезпечення своєї життєдіяльності займає певне місце на планеті, тобто має свій екологічний слід. Його обсяг залежить від того, наскільки екологічним є стиль життя цієї людини.
Діти отримали творчі проєктні завдання.